понедельник, 25 марта 2013 г.

mie greu prea greu, zi de zi ma trezesc si incerc cumva sa vad lumea in culori frumoase dar nui asa, vreau sa cedez vreau doar liniste


Te-ai intrebat vreodata, dimineata, cand deschizi ochii, de ce o faci ? Nu e vorba de "de ce existam", ci in mod specific, de ce traiesti TU ? Pentru ce faci umbra pamantului degeaba, pentru ce atata risipa de oxigen, pentru ce contribui cu mizeria ta la mizeria acumulata de specia umana pe aceasta planeta ? Cu ce contribui la un scop mai mare decat tine, asa cum poti, cu ideile tale fixe si cu rationamentul de care nu ii pasa nimanui ?

Imi dau seama ca daca nu voi mai exista, un foarte mic procent din populatia umana imi va simti lipsa ! Imi dau seama ca daca nu as fi existat, nimeni nu mi-ar fi dus lipsa oricum ! Imi dau seama ca nimeni nu ma cunoaste oricum !

Daca viata e doar o agonie a mortii, de ce continui ?
Daca viata nu imi poate aduce nimic nou si surprinzator, de ce continui ? Imi plac pedepsele ?
Daca am foarte mari sanse sa sfarsesc printr-o boala dureroasa care va aduce multe pagube familiei mele, atat financiare cat sufletesti, de ce nu termin totul cat mai repede, sa reduc impactul mortii la minimum ?
Daca viata e doar o alta rutina din existenta mea mizera, de ce nu ii fac fata s-o incetezi ?


Sunt  legata la ochi.
Simt ceva rece la tampla.
E o arma.
Ii simti teava rece cum aluneca pana in gura si infipta in obraz.
Mi-e frig, sunt transpirata.
O voce ma intreaba, de ce traiesc ?
De ce nu ar trebui sa ma omoare ?
Un singur raspuns imi poate salva viata.
De ce merit sa imi reiaui viata ca pana acum ?
Esti multumita cu viata ta pana acum ?
Au devenit 2 intrebari; statistic, am cu 100% mai multe sanse sa mor.
De ce traiesti ? Esti multumit cu viata ta ?
As fi putut schimba ceva azi, dar nu am facut ?
……..nu am raspuns……

2 комментария:

  1. Rationamentul unei existente n-are sa-ti zambeasca. Mereu aceeasi placere de durere si cautare de negasire...Sa fie oare pentru noi existenta un exil si neantul o patrie?
    Eu cred ca libertatea absoluta intervine abia atunci cand omului ii este absolut indiferent daca traieste sau moare: de altfel, viata reveleaza moartea, este o forma a ei.

    ОтветитьУдалить
  2. Libertatea eu o aseman cu o fringhie agatata de undeva, de sus. Te porti urca pe ea la cer, sau poti sa cobori in in-tuneric.

    ОтветитьУдалить